.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 28 juni 2015

koekjes bakken

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje wat ik weer gemaakt heb voor quirkycrafts
Daar had ik gewonnen en mocht GDT zijn. Het eerste kaartje wat ik gemaakt had was een verjaardagskaartje en dit keer een bakkerskaartje. "Beertje wint de 1ste prijs".
Het Thema bij quirkycrafts is...."er moet een rozet aanwezig zijn op de kaart.
Zoals ik de vorige keer al schreef, heb ik de Rozetten gekocht. Natuurlijk kun je ze ook zelf maken.
De Challenge duurt nog tot de 5de juli.
De prijs is dit keer gesponsort van Stitching bears en ik  heb Baked with Love gebruikt.

Heute habe ich wieder ein Karte mit eine Rozette, welche ich gebasteld habe für Quirkycrafts
Ich dürfte dort wieder GDT sein wegen eine Gewinn.
Dass Thema ist "Karte mit Rozette" Und der challenge dauert noch bis den 5. Juli.
Gesponsort wird diesmal von Stitching Bears.
Ich habe baked with Love genommen weil ich sie so süß fand.


Ik doe graag mee bij:
heart2heartchallenges
craftingfromtheheart
incywincydesigns
craftyourpassionchallenges
groetjes Geesje

13 opmerkingen:

  1. Geesje, this is so cute and that ribbon rosette is gorgeous. Love your work. Thank for been our GDT at Quirky Crafts.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mein Gott...die Karte ist ja ursüß.....
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje met het lieve beertje.
    Leuk bijpassend scrappapier en de rozet is ook geweldig mooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card - it made me smile :-D
    Thank you for making such a fabulous project using our images.
    It is a pleasure to sponsor you and I hope you have enjoyed working with our images.

    Best wishes,

    Ike
    DT for StitchyBear Digi Outlet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you for being a great Guest, and for both your lovely examples.

    Cazzy x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Huhu liebe Geesje... deine Karte mit der Rosette und dem niedlichen Motiv gefällt mir super gut.... toll gemacht.

    Schönen Start in die neue Woche
    Lg Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super leuk kaartje Geesje ....heel leuk die rozet ...ct de blikvanger van je kaartje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card. Cute image. Thank you for joining us at Incy Wincy this week. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is a lovely card. Thank you for joining in the colour inspiration challenge at Incy Wincy Designs this week.

    BeantwoordenVerwijderen