.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 1 mei 2016

groen groen groen

Een nieuw kaartje en een nieuwe uitdaging. Een kaartje helemaal in het groen.
Even wennen, ik maak best veel kaartjes met monochrome, maar groen is toch niet iets wat je dagelijks doet.
De challenge bij cccdigicreations is net van start gegaan en het thema daar is groen.
Ik heb gekozen voor het venitiaanse masker. Die vond ik wel erg mooi en daar heb ik deze kaart mee gemaakt. Het schabloontje is van Marianne Design. Omdat de achtergrond al bont is heb ik het verder vrij rustig gehouden. Een kantje, een paar vlindertjes en een paar bloemetjes.
Een van de sponsors is Delicious Digital Stamps.... en daar is deze digi ook van.

Der Challenge bei CCCDIGICRATIONS hat gerade angefangen mit dass Thema Grün.
Ich habe diese digi gewählt mit dass Masker und weiter der Karte nicht zu viel bearbeitet weil der hintergrund schon bont ist und dass digi auch wirken soll :)


Groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. Wow das ist ja eine tolle Karte....Super..
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Geesje,

    eine wunderschöne Karte hast dut gestaltet. Monochrome gefällt mir sehr gut. ich wünsche dir einen guten Start in die neue Woche. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen