.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 21 november 2016

onder de kerstboom

Vandaag kom ik gelijk weer twee keer.
Mijn eerste kaartje is een kerstkaartje, Ik vond bij een goedkope winkel dit mooie kerstpapier. Dat heb ik op de basiskaart geplakt. Daarop een doily en daarop een kerstroos ( Marianne design) en een kerstboom, ook van ( Marianne design.) Bij het doorzoeken van een webwinkel, kwam ik erachter dat er ook kleine minikerstboom versieringen zijn uitgebracht. Ook een malletje van Marianne. Dat kwam heel goed uit om mijn kerstboom leuk te versieren.
Op de voorgrond een digi van Samistamps. Een poes in een kerstmuts.... Ingekleurd met Farber Castell maakte dit mijn kaartje helemaal af :) Dit kaartje heb ik gemaakt voor crazychallenge waar het thema "getting ready for Christmas".


Groetjes Geesje

https://www.etsy.com/shop/SamiStamps

Geen opmerkingen:

Een reactie posten