.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 4 oktober 2017

Halloween

Tussendoor heb ik een Haloweenkaartje gemaakt. Het thema bij de challenge van fabrikafantasy is Halloween of als je daar niks mee hebt mag ook een kaart in Rose. Ik heb gekozen voor Halloween omdat dat even wat anders is. Er zijn al zoveel opdrachten met rose op het moment.
De digi is van Fabrika Fantasy. En heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychromos.
Het papier had ik nog liggen. Komt uit Duitsland. Hierop heb ik nog 2 spookjes geplakt.
De digi heb ik uitgesneden en verder heb ik nog een aantal steentjes gebruikt als versiering :)


Mijn kaartje doet mee bij
                                                             
Groetjes Geesje



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje! Het mag duidelijk zijn op mijn blog... ik hou wel van die leuke Halloween kaartjes. Haha! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan de Challenge bij Crea Chicky's.
    Groetjes Joukje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The bats and sweet ghosties are the perfect embellishments for this image. Great background paper too!

    Thank you for joining us at Li’l Patch of Crafty Friends for our challenge.

    BeantwoordenVerwijderen