.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 15 januari 2018

olifantje

Vandaag weer een nieuwe challenge bij crazychallenge met als thema "knoopjes"
Ik heb voor deze challenge het olifantje genomen van onze sponsor "Polkadoodles".
Voor de achtergrond heb ik geruit papier genomen. Het olifantje heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychromos en vervolgens gewoon uitgesneden. Get strikje heb ik dezelfde kleur gegeven als de achtergrond en de knoopjes. Verder heb ik kraftpapier gebruikt en ook daar knoopjes opgezet aan de uiteinden. Boven in nog een malletje van Marianne Design in tweeén gedeeld in de hoekjes gezet.


Groetjes Geesje


1 opmerking:

  1. Hallo liebe Geesje,
    eine entzückende Karte. Das Motiv hast du super coloriert. Ich bin auch von den anderen Werken ganz begeistert. Ich bewundere dein Arbeitstempo. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen