.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 15 januari 2018

zomers kaartje

Vandaag een zomers kaartje :) Ik heb deze kaart gemaakt voor de challenge van crafterscafeblog waar het thema Bling bling is. Dit heb ik gedaan in de vorm van de golven.. (steentjes)
De digi, welke ik gekozen heb is van LiaStampz. Ik heb gekozen voor Summergirl. Ik heb het meisje uigeprint en vervolgens de bal ook nog in 2 verschillende maten. Ook het glas heb ik nog gebruikt. Alles ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Achtergrond papier gebruikt in blauw, hierop een kantje en vervolgens van designpapier het malletje van Marianne Design uitgesneden. Onderop en in de hoekjes steentjes gezet. De digi van het meisje, de ballen en het glas uitgeknipt en verwerkt op de kaart. Ik heb de grote bal onderop gedaan, hierop het meisje met zwemband en zij heeft weer een kleine bal in de hand. Zeg maar... jongleren op het strand. :)


groetjes Geesje





2 opmerkingen:

  1. Zomer!! Wat heb ik daar al weer zin in.
    Hele leuke kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine süße Karte ist das wieder liebe Geesje...
    Schöne Woche wünsch ich dir...
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen